Tony Mauro

Bazárek knih

Bazárek knih

mauro001Vydáno dne 04. 11. 2005
Před osmi a půl lety (2005), ve stáří 23 let, opustil Tony Mauro město Buffalo ve státě New York, ve kterém vyrůstal a kde dosud strávil většinu svého života. Tony se vydal na cestu na západní pobřeží, za kariérou ilustrátora. V listopadu 1994 se usadil v Los Angeles, kde hledal práci v zábavním průmyslu jako ilustrátor a designer. „ Fantasy-art byla oblast, která mě fascinovala,“ říká Tony. „ miloval jsem Borise Valleja, Olivii a Sorayamu a to stále trvá.“ Jeho další vášní je „gothic-art“ od broma a Beksinskiho. Takže se Tony pokusil ve svých fantasy pracech spojit oba tyto směry. Tony byl stále obklopen uměním a učil se u svého otce, který je rovněž znamenitý malíř. Práce jeho otce byly tehdy vystavovány v mnoha galeriích a uměleckých domech. A co bylo jejich hlavní náplní? Krásné ženy, samozřejmě.

Po absolvování Uměleckého institutu v pittsburgu v roce 1991, v oboru komunikace a Airbrusch, strávil šest let jako Airbrusch-Ilustrátior až nakonec zakotvil u počítače, s nímž dlouho neúspěšně zápolil, tak jako mnoho dalších tradičních ilustrátorů. Prvních několik let v Los Angeles spoluopracoval s designérským studiem Hamagami/Carroll & partner v Santa – Monice. Zde Tony zlepšil své počítačové dovednosti a začal pracovat na svém stylu, kterému je věrný dodnes. U HC&P měl možnost pracovat na svém nejoblíbenějším TV seriálu – Akta X. Téměř dva a půl roky pracoval Tony výhradně na návrzích kalendářů, plakátů, knižních obálek, přebalech videokazet a dalším sortimentu zábavního průmyslu.

Jeho příchod do PIN-ups/Fantasy/Artu přišel krátce poté, co začal pracovat na své vampýrské sérii „When Darkness Falls“. Tonyho počáteční myšlenka pro tuto sérii byla vytvoření nástěnného obrazového kalendáře. jelikož měl nějaké ponětí o fotografii, začal fotit své přátele a známé a tyto fotografie posloužily jako základ pro plánovanou vampýrskou serii. Později, když se natolik zdokonalil a jeho práce na “When Darkeness Falls“ se chýlila ke konci, se na něj dokonce obraceli známé Playmate, Penthouse-Pets a další erotické filmové hvězdy, protože jeho neotřelá práce nabízela nové vzrušení v modelových kruzích v los Angeles.

Tony sám kategorizuje své umění jako: „Ilustrace na základě fotografií.“ To začíná velmi jednoduchou fotkou, která je jak tradičními tak digitálními efekty přetvářena od skutečnosti k fantasy. Všechny podtóny a nálady jsou také vytvářeny v počítači. Fotka funguje pouze jako základ , na kterém se staví. Tak se stává, že Tony dosahuje nadměrně realistický dojem. Tony například často fotografuje své modelky s vlasy uvázanými do koňského ohonu. Když ale chce, aby jim vlasy vlály ve větru, může je snadno sám domalovat a není fotografií omezován. To je také přesně to místo, kde se jeho tradiční postupy mění a přechází do hry. když se mu nelíbí nějaký aspekt fotky, může ho jednoduše přemalovat jediným tahem pera.

Po vampýrské serii nabídl několik kalendářů, ve kterých se snažil zúročit své poznatky s předcházející práce. Poznal ale, že bez široké masové oblíbenosti může u vydavatelů jen těžko prorazit. Po dlouhém rozmýšlení se tedy rozhodl založit svoji vlastní malou vydavatelskou firmu a tisknout v limitovaných nákladech vybrané série. Tak vznikla Darkday Produktions., jejíž tisky jsou k dostání hlavně on-line na jeho webových stránkách.mauro

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*



Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..